Dålig söndag?

Hejsan!

Kom nyss hem från jobbet :) ska alldeles strax hoppa in i duschen! Men innan så tänkte jag äta lite =) hihi Blir wok med nudlar =) MUMS! Och föresten, tjejer! Killar är dumma i huvudet eller ja förlåt! DEM FLESTA åååh har lust att ta ditt jävla huvud å bara slå och slå å slå! Men jag slåss ju inte så :) i af vet ni ens vad ordet älska betyder? blir så jävla arg!!!!!! Aja, borde väl insett det för länge sedan men antar att jag bara är helt störd som gick på ALLT ditt jävla snack! Borde ha sett igenom dig så mycket tidigare! I af för hundrade gången så har du än en gång gjort mig så grymt besviken att jag inte ens vill se på dig. Vilket jag som tur slipper nu då vi absolut inte har någonting gemensamt och absolut inte på någotsätt kan stöta på varandra någonstans!

Iaf till gladare?.. nee inte hänt något kul idag :O haha har ju jobbat så inte för konstigt kanske! =)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback