Dan före dan.

Hejsan!
image228
Bara jag som inte känner någon julkänsla alls? Har suttit nu i flera timmar och slagit in paket efter paket. Ja jag vet man får ju kartonger på affärerna men tycker att de är grymt tråkiga färger så slår ändå in kartongerna också så det tar ett tag haha! sen hatar jag när man typ köper en bok, hur väl ser man inte att det är en bok lixom? så jag måset hitta något och lägga boken i också bara för att haha!! Men men nu är jag typ klar har bara tre kvar!

Efter det blir det storstädning måste damsuga och skura överallt helst innan mamma kommer hem :/ För jag och mamma har så mycket att fixa i köket haha ligger klappar överallt och massa reklam som ingen haft orka att slänga elle ens läsa?

I af sen blir det att pynta de sista och hämta granen. När vi väl har granen nere så lär vi börja med käk och sedan en massa bak. Det ska ju finnas knäck, kola, chokladkola, strykande åtgång, ischoklad samt lussebullar tills imorgon så! Samt att skinkan ska in i ugnen.. hur ska vi hinna allt? mamma är lixom fortfarande kvar nånstans och shoppar julklappisar!!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Imorgon är det julafton!
Hur ser din dag ut imorgon?
Själv ska jag vara med familjen och ta det lugnt.
Mvh: www.sjukdom.blogg.se

2007-12-23 @ 16:00:56
Postat av: Anonym

Alright det låter väldigt skoj :D
Ja jag beställde mina på 20 min genom internet xD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback