Fan fan fan!

Hejsan!

Blir så himla sur på mig själv, var jag ens tvungen att träffa dig? Gå på, förlåt men REDAN då ditt jävla skitsnack? Minns det som igår när du satt på knä framför mig och bad mig att lita på dig. Att ge dig en fucking andra chans. Redan då? Bara några dryga veckor efter att vi setts? Det var den 28 December.

Bara en dryg vecka senare var det inte samma sak då? Eller nja.. men snarlikt! Blev förbannad ännu en gång p.g.a att jag inte litade på dig och du gjorde verkligen inte saken lätt för mig! Borde jag inte sätt att allt var rent skitsnack redan då? Nej fan blir så himla irreterad på mig själv! Ska fan lägga killar på hyllan ett tag! Eller i af förhållanden. Orkar inte med allt jävla snack hit och dit, bortförklaringar osv för tro mig man ser fan igenom dem!

Nej usch så negativ jag har låtit idag :) Men jag ska i af bara umgås me de människor jag verkligen tycker om, dem som får mig att le helhjärtat! Och ja, haha det finns riktigt bra och underbara killar i mitt umgänge också! Men kompisar är en annan sak :) Och mina vänner är alla världsbäst :D

Måste bara tillägga att du är världsöt också :) (jag vet de låter konstigt! men måste säga de haha även fast jag absolut inte kommer att avslöja namn!)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback