Ge mig fredag hela veckan!

Hejsan
image205
Nu var man hemma! Typ händelserik fredag? eller inte. Provet var grymt svårt. Men älskar att skriva på engelska så de jag skrev blev ju bra dock kanske inte rätt svar haha :D Efter det så gick jag och ninni Götgatan lång men hittade ingenting. Eller jo, en topp på HM vet bara inte om jag ska ha den ikväll.. får se :) Blev grymt sugen att ta en stor stark när vi gick förbi alla pubar men hade glömt mitt leg hemma! HUR KAN MAN VARA SÅ DUM? haha skitsur :D

Efter det åkte jag till stan och kollade lite.. hittade ingenting! Mötte Michamela <3 på Zara.. såg en supersöt klänning! Men vet ni vad? det var en tubklänning men där brösten ska vara haha såvare vadderat som att man inte ska ha något BH men den hade inegn bygel så de såg helt sjukt ut! Testade sedan en kjol jättefin! Men antingen så ska man vara gravid eller så måste den varit felsydd? För den satt perfekt över höfterna och rumpan men vid magen så.. ja inga kommentarer!

Nu sitter jag hemma ska börja plocka lite hära med post och ta iväg sängkläderna och bädda om innan mickan kommer! Sen måste jag hinna fixa mig samt äta.. och hon kommer redan om 2 timmar haha :D men de brukar gå fort när man väl är igång!

Utgång idag som sagt ska bli så himla kul ska dansa livet av oss babe!! :D Inte ha en enda tanke på killar bara dasna och ha så jävla kul :D

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback