Ge mig glass

Hejsan!

Tänkte faktiskt inte skriva något ikväll stängde av datorn för ett par timmar sedan men fick bli ett litet godnatt inlägg ändå :) Imorgon ska jag som sagt shoppa! Så himla shoppingsugen så de finns inte. Ska även köpa mig en tomtelatte på espresso house, testat än? GÖR DE! MUMS :D

Efter de följer ju föra hemma hos mig med mig och Michamela :D trevlans de! Trivs alltid i ditt sällskap babe =) Och sen så ser det ut som att vi ska till K15. Ska bli kul det också, dansa gaaaalet eller hur? :D Det är ju ändå de som är de roliga med ute! Att dansa.

På lördagen ska jag och mamma göra julmys, men först sova till runt 1 kom vi överens om (A) haha På tal om min mamma! Hon ska upp klockan 6 imorgonbitti och har än inte synts till hmm..

JAja haha lördagkvällen finns det flera val! Ska höras med Ronjaa <3 sötnos! Sen så har en kompis - kompis haha fest =) trevlans där också! Sen så ska jag höras av med Jeppe under kvällen också för där kanske det eventuellt blir party också! MEN sen idag fick jag ju höra att lite söta typer skulle till Claras haha så det lockar ju också! men men får väl se hur kvällen blir =) Söndag är det jobb som vanligt!

God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback