God kväll =)

Hejsan!

Hem ljuva hem! Vet ni? Imorgon säger jag upp mig :) Hur det än går med phone house jobbet. Orkar inet längre fan har världens idiot till chef! Tål inte människan! Mer tråkiga nyheter? Jag kan inte flytta.. eller klart jag kan men jag orkar inte jobba 4 dagar i veckan bara för att betala en hyra på 3000 i månaden plus klara mig med allt annat! Tycker inte om att min mamma är dum ibland haha :P I af har bara 6 månader kvar i skolan så klarar mig ju dit ändå så!

Idag har jag som sagt jobbat. Dö trist och var bara allmänt grinig på den nya chefen. I övrigt så kom jag hem för någon dryg timme sedan. Sitter och kollar på I robot... Ska snart hoppa in i en efterlängtad dusch och sedan kolla på Transformers :D såå jävla bra! HAha nu kanske ni tycker att jag är jätte konstig men iaf =) dem flesta mellan 85 å typ 89 kanske några få 90or också? vet ju hur grymt de va när man va liten så :D i af alla killar haha!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback