God morgon!

Hejsan!

Så var det torsdag och 4 dagar fram till jul! Jag ligger fortfarande i sängen men hade faktiskt tänkt gå upp nu. Blir nog pizza till frulle.. orkar inte göra något annat :P den är ju bara slänga in i ugnen så :D haha! Efter pizzan lockar nog tv;n lite (A) hihi ska även ringa jessica och eleonor för att se va de har för sig.

Ikväll är det som sagt jobbet :) Lite nervör, men det är jag alltid. Måste ju komma upp i mina säljsiffror nu :) Men det går som sagt bättre för var gång som jag är där så det är i af positivt! Plus att jag har skrivit mig en lista hha så nu behöver jag minsan inte bläddra igenom tusentals papper!! =) 

Nej pizzan lockar ganska mycket nu när min mage kurrar så dant =) hihi

PUSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback