Godmorgon!

Hej alla glada!

Nu har jag gjort alla mina "morgonsysslor" på datorn! haha så nu kan jag äntligen skriva några rader! Egentligen skulle jag vara i skolan idag typ 10? .. men blir att jag åker till min verkliga lektion som faktiskt finns vid 12 istället! Sen blir det till att äta typ på sushi stället? .. orkar inte gå eller har inte tid framförallt att glida till forum!

Innan dess så ska det ätas frulla och tränas! =) Har ju slappat lite på sistonde vilket absolut inte är bra. Men eftersom att jag ska träna innan jag äter frukost så blir det till att sätta igång nu hah för jag är super hungrig!

Hoppas att er dag blir en trevlans dag! Själv ska jag som vanligt jobba vilket ni alla vet att jag inte tycker om haha!

PUSS

Ps; vädret tycks inte vara på min sida. DET REGNAR usch! haha jag som glömde mitt parably på Irland. Ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback