Helgen!

Ja har ju fortfarande inte berättat om helgen haha! Men den började bra :) jag öppnade vinet drack ett glas sen så blev de ju inge mer vin haha! Utan mickan och Andrea gav mig deras vodka drinkar på 0,4dl i varje! Efter det blev det tre stycken glas med margarita och sedan avslutades de med två shottar tequila! haha

Sen gled vi emot stan. Men först en tripp till Sofia där hennes mamma bjöd mig på yttligare någon faktiskt väldans god sprit med en massa is i! haha SEN åkte vi in :D haha I af när vi kommer dit så hänger vi in kläderna och Peter ger oss först en varsin drink sedan ber han oss vänta en sekund för han ska fixa bord =)

När vi kommer ner där nere på claras, ja ni som vet haha! Så sätter vi oss och han kommer med fler drinkar. Men haha mickan tyckte inte om den så han hämtar 6 nya! Men innan jag ens hunnit tänka så kommer 6 till så där sitter man med tre drinkar i famnen och typ .. ja.. sen äre svart! haha I af Kom hem vid halv 2 tiden trorj ag? Somnar och vaknar på lördamorgonen vid halv 9.

På lördagen sov jag sedan hela dagen! var så himla otroligt skönt haha! Dock var jag tvungen att glida upp vid 7 tiden för att fixa mig! Claras igen ju. Vi drog dit några timmar och innan var de Nivå. Efter Claras skulle vi dra till K15 men blev mcdonalds istället! Som tydligen inte serverade några kyckling, fisk eller sallader på nätterna! Min otur då jag hatar mcdonalds köttet haha men jag är konstig :D Så blev nuggets för mig som jag typ hatar usch.

I af påvägen hem så står vi i centralen och väntar på tåget haha och en kille lägger en fis som stinker mer än fan hästskit! Så vi beger oss en bit från honom och dåkommer en brud och spyr brevid oss! haha Efter det rapar en snubbe och stinker salami. Så ja.. haha lite komiskt var det i af =)

Söndagen följdes med en jobbig jobbdag som vanligt =) Haha och nästa helg blir att vara hemma med mamma! Vi ska julpynta och baka och massor ska bli mys =) sedan helgen därpå är jag ledig hela helgen :D hihi ska bli så najs utgång fredag och lördag! Samt att det är Power cheers juluppvisning på söndagen så :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback