jag har blivit tråkig!

Hejsan!

Ja absolut. Har inte gjort någe på hela veckan så känns som att jag inte har något att skriva om förutom att jag är en lat jävla åsna som ska köpa nytt batteri till min väckarklocka som har stannat haha! Idag har jag som sagt skrivit klart två arbeten i skolan och börjat på mitt projektarbete! Visst är jag duktig? Nej absolut inte! så mycket som jag ligger efter borde jag inte ens kunna skriva hej till denna blogg haha! Mer än att ha pluggat mini lite så har jag jobbat.. tråkigt som vanligt! haha nej då ganska kul idag faktiskt :) men jobbade ju med söta saker så!

Imorgon så ska mamma på julfest så jag och min bror ska klara oss själva hela kvällen! Eller rättare sagt jag. För min bror vet nog inte ens hur man stavar till spis eller hemlagad mat.. Så blir till för mig att leka morsa ahha :)
Men det ska resultera i två maträtter (min bror äter typ ingenting! så måste göra en maträtt till mig och en annan till han). Sen måste jag städa lite hemma också så min mamma blir glad :) I af damsuga köket och hallen där grus och damm vill dra sig till efter någon timma bara! haha Sen ska jag baka mina otroligt goda kakor som jag bakade häromdagen. Dem var jätte lätta att göra och blev super goda =) Inte alltför mycket socker i heller så tänderna överlever ju.
 
Men som ni ser är klockan över 23.10 så det är Bones på tv :)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback