långtisdag!

Hejsan!

Känns som att dagen har utspelat sig under en hel vecka. Har varit i hemma, skogås, farsta, hemma igen, ute, hemma igen sen sickla - jobbet! Och därifrån till pizzan sen hem sen ut igen haha och nu är jag hemma IGEN :D En händelserik men riktigt trevlig dag må jag säga! Tycker verkligen om mitt nya jobb det är så himla gulliga och söta människor där så jag blir alldeles tokig :D haha nej men verkligen helt underbara! Samt att de är grymt lärorikt och utmanande.

Mer än så har väl itne hänt idag :) Nu sitter jag här och har som vanligt kollat på bones! Imorgon följer donket jobbet som suger apa. får ångest bara jag ska dit.. vill verkligen inte!! Vill bara att mina dagar där ska vara över nu så att jag slipper de!

Glada nyheter idag? hm.. sålde för ett par hundra bättre idag :D på torsdag smäller det dock! Ska fan sälja då asså haha :D börjar bli mer och mer kul nu när man lär sig mer och mer :D hihi

Tråkigare nyheter? finns väl en del. Nej men förstår mig inte på vissa tjejer. Mest är de väl förlåt, dömmande jag vet men 91or! Tycker inte om den åldern haha men de är någe speciellt med den kullen i af! Sen finns de ju vissa andra speciellt tjejer då om jag ska rikta in mig på den delen som jag stör mig på. En grej hände väl idag som jag stör mig grymt på :) Så jävla lågt bara av den bruden!!!! usch :) tycekr inte om ! kan tyvärr inte säga va de gäller men ni skulle nog inte heller uppskatta det om ni var i min väns situation :) hihi

PUSS och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback