myskväll

Hejsan

Idag har det varit vlädgit mysigt. Har umgåtts med mamma hela dagen <3 Fast nå julpynt blev de inte så mycket av.. just nu står allt i köket hullerombuller haha vi blev så himla trötta där vid 7 efter att ha varit på vinden 3 ggr och sedan besökt affären. Mitt i allt var vi ju även tvugna att laga mat. Åt gravad lax till förätt och sedan blev det ungstekt fläskfilé med nån ädelost och potatisklyftor i ugnen :)

Nu har jag bakat kakor nyligen och mamma är och spelar kort med vänner! Jag ska nog ta reda efter mig i köket sen kolla någon film :) Är så himla seg så de är super skönt att bara vara hemma. Var ju bestämt att vi skulle göra något idag men jag orkade inte.. fick ont i halsen imorse också och vill ju inte bli sjuk igen så :)

Vet att jag lovade bilder, men de kommer imorgon :) orkar inte sitta och fiffla med dem nu haha!

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: veronica

Kul att baka ;)

Postat av: Daniel

Wiiie myspys kvällar är bäst :) hihi!

Kram påre!

2007-12-09 @ 13:39:01
URL: http://Rumpekrafs.blogg.se
Postat av: FashionWay

Du är välkommen att bli medlem i www.FashionWay.se

2007-12-09 @ 19:04:35
URL: http://www.FashionWay.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback