myyyys <3

Fredag och vad gör jag? Jo sitter hemma! förskräckligt! Vill gå ut men har fan ingen ork i kroppen. Visserligen känner jag för att dansa och flörta runt å ha super kul men fan jessica och eleonor kommer hit vid 12 och dricker upp mina öl haha så känns lite tajt om tid också.. Tänkte däremot börja städa lite här hemma då jag spridit ut saker exakt överallt och som vanligt skakar mamma bara på huvudet och hoppas att jag gör det innan hon kommer hem nästa gång haha (A)

tänkte bara hänvisa till inlägget som var lite halvskumt hära skrivet imorse nångång när det fortfarande var ljust ute i af haha! öhm ja grattis grabbs ;D haha!! fan har ju trogna läsare på den fronten i af ;D haha jag vet att ni bara är så avundsjuka för att ja skriver så grymt trevlans sake r;) haha!

Nej fan verkar bli något annat ikväll ändå.. får se :) kanske blir haninge? hmm shit ändrade planer hela tiden haha!! Nu verkar de lixom bli vega ;D wohoo längesen shit =) haha! tillbaka till hmm 2001? haha <3 mys!

Måste fixa ansiktet ;D haha PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback