Never regret anything that made you smile

Ååh vad jag vill ha sommar! Kollade en väns album och vet ni vad? de var skärgård, sommar sol ja BAD ! helt underbart :) Minns 2005, helt fucking underbart! Kan inte någon bara vrida tillbaka tiden? Gud tjejer vi var ju med om ALLT från himmel till jord! Tillochmed nyår inför de året var ju helt amazing! :D Men tillbaka till sommaren, dö skön. Vi badade och solade hela dagarna långa. Parta på kvällarna och gud så mys det var! Året där efter var dock mysigt det också riktigt mys. Men då jobbade man ju också.. vilket inte alls var lika kul :) haha men i af gud så jag saknar dem åren!

Från när jag var 12 - 16 var hela livet underbart. Visserligen var det bra att läget förändrades och jag fick mig en stor tankeställare, jag lärde mig framförallt att respektera pengar och att typ JOBBA? haha nej men det var sorligt år 2003, när du lämnade oss vill säga. Hela världen föll väl med i fallet.. det var hemskt och jag kan verkligen inte tänka mig att jag ska flytta nu om ett halvår. Ska nämligen köpa en lägenhet när jag gått ut gymnasiet, mys va? Men nu finns ju du däremot inte här.. Du som lovade att renovera min första lägenhet i tipp topp? Jag vill bo i en lägenhet som du förändrat till något så kärleksfullt och full me leenden igen. DU var en riktigt underbar person. Men vi ses igen :) Den som väntar på något gott väntar aldrig förlänge ellerhur? Ni som undrar vem jag pratar om så var det min pappas bästa kompis! Tycker verkligen synd om er som inte träffat honom. Hans leende kan nämligen fortfarande förgylla hela min vardag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback