Onsdag - händelserik?

Hejsan!

Gud vart ska jag börja? Haha kan ju alltid börja med att - jag gick upp! Nej så intensiv ska välde inte vara ändå! Men jag börja me en tripp till stan med Eleonor. Upptäckte snart att jag glömt kläderna hemma så fick bli en snabb tripp genom stan. Kom därför 20 min sent till jobbet.. jobbade dryga 40 minuter sedan vare käk! Efter maten och ett par cigg bestämde jag mig för att prata med min chef vilket slutade olyckligt. Då för henne! haha blev så jävla förbannad började skaka trodde fan att jag skulle börja gråta ett tag och tro mig DÅ är jag förbannad! Var av att vi bråkat ett tag sa jag bara "whatever" smällde igen dörren och gick för att byta om. Tänker nämligen aldrig gå dit igen. Nu är det iförsig över. Skönt, grymt skönt. Självklart är det många ansikten som jag kommer att sakna men känns så otroligt skönt att vara därifrån. Ni vet som ett grymt dåligt förhållande? haha =)

Efter de där så drog jag hem. Mötte Eleonor igen, hyrde film och drog hem till henne. Där väntade vi på mickan så blev en väldans massa prat må jag säga haha :D Dock blev det ännu mer prat när mickan kom också då haha :) men vi är bäst tjejer! =) Sedan blev de väl film med lite paus också och en massa prat. Sedan var det dags att gå hem och nu sitter jag här.

Imorgon så tänkte jag städa rummet och kolla vad jag bör tvätta. Känns som att jag ligger lite efter på den fronten haha :) samt träna - längesen nu, fy melle! Jobbet börjar vid fem också. Nya jobbet =) längtar så mycket ni vet spana på alla grabs (A) hihi Och fredag, älskade fredag! vad händer då om inte utgång? =) blir cafe opera!

Nu är de 2 &1/2 män på tv. Tänkte kolla det sedan försöka sova lite tidigare ikväll. Hoppas ni haft en trevlig onsdag, för det har verkligen jag haft!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback