Så lycklig!

Heeej alla glada :D
image209
Jag vet inte varför men just nu mår jag så himla bra. Kanske är för att jag absolut inte är kär i någon kille och
verkligen bara stört flörtar runt? Och då menar jag absolut bara flörtar haha ni får ju inte missförstå mig nu! Samt att jag är omgiven av så många underbara vänner, har nytt jobb och känner att min ekonomi börjar bli till det bättre igen! kommer ju att få en superbra slutlön från mcdonalds då mina löner varit fel X antal månader. Men jag klagar inte lär väl få runt 10 papp eller dylikt :D hihi

Idag har jag ätit Tikka med Eleonor <3 sedan var jag i skolan och bättrade på min uppsatts som jag tänkte skicka in strax :) Efter det var de jobb! hemsk arbetsdag i början. Skrek väl lite för mycket på en del men SNÄLLA ni är ju så himla tröga så.. vad ska jag göra? .. shit! haha va skitsur där vid 2 till 7 tiden men hade ju min Michamela och lilla Yusuf som fick mig på bra humör igen så! Efter 7 var de väl lite till och från med folk men runt 8 tiden kom Manju förbi! Saknar honom sååå mycket :) måste verkligen ses och bara shoppa sådära å ha så mys :D hihi Världens underbaraste kille flickor!! Åkte hem vid 9 tiden mötte Jessica skvallra lite! hihi =) Nu har jag precis ätit =) MUMS! Ska kolla bones om en halvtimme :))

Något annat "kul" som hände idag var väl att Jimmi och min nya chef hade väldigt kul att driva med mig om att jag skulle ha klänning på jobbet! haha höll nästan på att gå på det när tillslut chefen gav med sig och sa att de skämta haha jätte tråkiga! Jimmi hade hoppats på att jag skulle komma i någon stor ziegnar klänning haha :D Gulligt!

Nu lockar duschen däremot! haha

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback