snälla låt de gå som jag vill nu!

Fick nyss ett mail av en kille angående en lägenhet. Han tyckte att jag lät som en superbra person att hyra ut lägenheten till och frågade även lite frågor angående min ekonomi osv. Det ända som typ återstår nu är att åka dit för att kolla på lägenheten (som ligger i  farsta, en etta) samt att mamma ska berätta för mig hur mycket hon är villig att betala i månaden till mig! Fatta vad mysigt? ååh vill ha den nu :D fast undra hur det kommer att gå med sova själv hur läskigt som helst? haha men man vänjer sig väl :) annars är det bara att bjuda över vänner :D

Jag vet en etta kansek är lite litet. Vill ju helst ha en tvåa men så himla svårt att få tag på! Och jag vet även exakt vilken säng jag ska ha. Det är en fotös om ni vet vad det är? Så den ser ut som en soffa men man drar bara ut den så vipps! en säng =) måste inskaffa mig ett soffbord och fixa kök och ja guuud va mys :D vill nu!!

hihi jaja som sagt vet väl inom ett par dagar om den blir min :D

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh vad roligt! Hoppas du får den ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback