Tack för en underbar kväll gumman!

Hejsan!

Sitter hos min Michamela nu :) ingen hemma hära.. lite tomt (A) haha! Nej men hennes syster + vänner gick till skolan någongång imorse och mickan gick till jobbet runt halv 8 tiden =) Så nu är jag helt själv :D haha har precis ätit lite frulle tänkte klä på mig och gå.. har ju redan fördrivit 2 timmar nu haha! Igår kväll kollade vi på en film - step up! Såå himla bra :D wihoo två AS snygga killar med i den också ;D hihi Efter det snacka vi en massa skvaller samt gav råd fram och tillbaka mest gällande killar då! NI KOMPLICERADE ÅSNOR! haha i af sen så intog vi datorn och jag kom på men mickan alla bilder på oss för två år sedan? Och vipps så sitter vi och skrattar så att tårarna sprutar haha! Tänkte bjuda på några här i bloggen också haha men ni MÅSTE ta hänsyn till att det var två år sedan hahhaha :D Enjoy!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback