Tack för en underbar kväll :)

Hejsan!

Kom nyss hem efter en väldigt trevlig kväll med bönderna och min michamela! Uppskattas alltid med donken mat följt med chipps popcorn och cola :D hihi Och såklart, dem där sötnosarna!

Min dag har varit helt jävla amasing! Första riktigt bra tisdagen på jag vet inte hur länge :) brukar oftast inte trivas med dem för man vet att de är typ döö långt kvar till fredagen haha plus längsta dagen i skolan! Men men idag var de ju super! haha känns som att jag upprepar varje mening om och om igen!

En annan sak som jag tyckte var lite halvskum. JAG SKA HA KLÄNNING PÅ JOBBET! haha nej men allvarligt! Måste ringa och få detta bekräftat det borde ju gå bra med skjorta och kjol eller finbrallor?.. haha får se :) men i af annars behöver jag riktiga tips om vart det finns ni vet "kostym liknande klänningar" haha vilka fina termer jag uttrycker mig med då :D

Just det, killar! Bara för att vi tjejer skickar ett par sms, ringer nångång eller skriver till er så snälla! Det betyder inte att de bara finns just "en". Ni är inte speciella för de. I af inte i mina ögon.. visst kanske man tycker om vissa mer än andra :) Men så länge man inte är tillsammans så bekräftar jag i af ingenting! Då är det fortfarande öppet lixom :) Tro inte att vi s.k. "hundar" för att vi ringer en gång heller. För snälla kom igen! haha nej men vill bara skrika ut allt som jag har att säga men får bli anonymt i någon annan blogg :D hihi

PUSS


Kommentarer
Postat av: Fiore||a

Snygg och trevlig blogg du har :). vad gör du vaken såhär dags :) ?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback