Torsdag och nyplanering!

Hejsan

Så jag och skriva kortfattat? Går det ens! haha nej har lite att berätta faktiskt. Har ju varit utanför dagen väldans image201länge idag så =) Först och främst så har jag avbeställt lite studentsaker som jag insåg att jag beställt bara för att han som vi beställde av var så himla söt! Sedan igår valde jag ut en tröjja som min mamma skulle ha idag på julfesten. Och de är viktigt att de var en fest ingen middag! haha Innan hon skulle på denna "fest" så skulle hon föra hemma hos Bella vilket lät lika roligt de. Men de är bra mamma va ung du ;D så söt! Världens sötaste mamma =)

I af var i skolan hela dagen också hände väl inte så mycket mer vettigt än att vi såg frankenstein på engelskan.. Annars vare genomgång på matten och jobb på naturen men hade inte datorn med mig så satt och stirra in i väggen typ (A)

Efter skolan var jag i globen men Ninninor! Världen sötaste hon också =) hihi vi kolla runt lite.. ville köpa något nytt att ha på mig imorgon men gick endast hem med en fullproppad mage och sånt där gott hällbröd :D mums!

Väl i globen fick jag ett väldigt uppmanande mess av mickan " jaghar kommit på en superidé" var av jag ringer henne och vet ni vad? HON VILL TILL GÖTEBORG MED MIG :D fatta att jag blev överlycklig? Fick ju inte åka dit i sommras eller, mamam hade inte tid så blev inte av! så saknar den där staden så otroligt mycket! Ska bli super duper kul :D Ska åka ner en helg och bara parta! Bo på nått hotell vilket blir super har ju premiecheck på valfritt hotell i sverige typ :D jätte nice!!

Men nu har jag längtat efter duschen hela dagen så skriver mer sen!
PUSS

image202image203


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback