Två veckor till jul!

Hejsan

Ingen snö, dem flesta har typ "glömt" att ta fram julsaker och i stan råder inte julkänslan som förr? Vad HÄNDER folket.. jag vill ha jul, sådär som när man var liten alltså ni vet allt de där mysiga. Egentligen är de nog för att snön inte verkar kunna hitta fram iår men de får vi ju hoppas på att den gör :)

Nu sitter jag och äter fiberrik havregrynsgröt haha :D Ska snart sätta upp håret och dra på mig lite kläder för att sedan tralla iväg till plugget! Slutar halv 12 och då blir det jobbet i fyra timmar :) Ska ändå sluta så tänkte att jag kunde ställa upp lite! Ska nämligen säga upp mig idag :) bryr mig inte ifall att de inte blir någe med phone house (som jag btw ska ringa idag). Tänker ändå inte jobba kvar där jag jobbar nu :) Hatar min nya chef så haha!

Men ska gå om 5 min nu så ska äta klart :D

Puss påre!


Kommentarer
Postat av: sanna

Godmorgon:)
Hoppas du får en bra dag!

Postat av: Linda

men emelie hur ska jag klara mig utan dig på jobbet :O

2007-12-10 @ 17:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback