Emelie, 11 Februari 2007

Inte mindre än en seg jävla jobbdag! Fyfan.. började 12 men eftersom jag sov hos Emil
så går dem där bussarna 1gång / timme så är alltså på jobbet en timma för tidigt ^
KUL!!! inte alls.. Men men skulle ändå käka lite krubb innan jag börja så ;D
Det värsta är väl att dra sig upp från sängen när pojken ligger kvar å kan sova! Usch å fy!

Jobbade ända till 21.00 eller lite över.. segt.. tiden går inte speciellt fort fram då:/ men men
mamma hämtade mig (A) och väl när jag kom hem gjorde hon lite smått me krubb åt mig
sen vare tv-dags. Dock inge bra men men slog på 3an å så vare scrubb de är kul ;D

Nu sitter jag här och bara degar.. ska snart dra iväg mig till sängen och få i mig lite sömn
har ju sån där äcklig skola imorgon.. Funtar på att börja gå till skolan som lärarna önskar
så jag slipper plugga en massa extra skit för att uppnå godkännt ens haha lite pinsamt att
bara få g i Svenska lixom ^.. men men vafan de går å plugga upp ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback