Emelie, 20 Februari 2007

Då har man precis kommit ut ur duschen för att snart åka till Jobbet! Eller först ska jag till tyresö Gymnasium och hämta mina jobbkläder som jag råka glömma hos pojken här om dagen... lite segt men men!

Min helg var dock riktigt seg! visserligen var lördagen väldigt trevli då jag och lizzan först var och såg världens SÄMSTA film "darling" inget jag rekomenderar! sedan gled vi iväg till en mongolisk resturang på östermalm och fick i oss lite krubb väldigt gott!! Vi skulle sedan glida vidare till Ramme var det tänkt men planerna blev ändrade och vissa personer var väldigt sega med att komma med information så vi gled hem runt 11 snåret. Dock var det visserligen skönt då jag kom utvilad till jobbet på söndagen. 

Som sagt nu sitter jag hemma och försöker få tiden att rulla vilkeet går ganska bra ;D hihi ska nämligen glida om 5 minuter! så tjingeling!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback