Emelie, 16 Januari 2007

Wohoo! Inte skrivigt på ett jävla bra tag nu så kändes dags att samla mina tankar
lite genom att knappra på ett tangentbord. Varit lite väl mycket "deep talk" med mig
själv känner jag innan, nu äre nya tag förfan! 2007 kanske blir ett väldigt lyckat år
eftersom det hittils känns sjukt bra! Bara att mina nyårslöften inte går som jag tänkt mig..
men men :/ kommer väl :D Jag menar att sluta röka och ta tag i skolan är inte dem två
sakerna som går att förändra på en dag nej nej de krävs tid för fan! :D

Min dag har varit seg som vanligt. Vaknade av att min mobil ringer halv 8 på morgonen när
jag börjar i plugget runt 1.. typiskt men somnade ändå om men vaknade sedan av att min
lilla sötnos tyckte att det var dags att gå upp klockan halv 10 fyfan inte kul..
Men drog tillslut iväg mig till skolan där jag spenderade ca 10minuter sedan
fick vi gå hem och jobba. Just då känns det så väldigt kul att åka dit ^.. inte alls haha!
Åkte sedan hem en snabbis sen iväg igen till jobbet där jag spenderade min kväll.

Funtar på att ta å slagga nu å försöka se fram emot en exakt lika dan dag imorgon då!

tjingaling suckers!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback