Emelie, 17 Januari

Då började dagen lika segt som vanligt. man ska ta sig upp ur en varm jävla skön säng
och dra sig iväg till bussen för att gå i skolan. SEGT!! Och sedan när man kommer till den
där så seriösa skolan så är läraren inte där och vi kan glida vidare efter en halvtimmes väntan.

Då var det bara att traska vidare i vårt sköna sverige väder ända till nacka forum och käka
lite krubb på Taco bar.. en av dagens höjdpunkter i af =)

Efter det fortsatte vi till Odenplan där jag och Eleonor skulle fotas men nej nej, tiden var fel ^^
jobbigt värre!

Nu är jag äntligen hemma efter att ha varit ute sedan 8 på morgonen=) ska snart kila iväg
och sova lite hos min lilla mupp! Dock börjar O.C ikväll klockan 8 och efter det följer någon
ny spännande serie. MYS på tv ikväll alltså!

Nej men nu tycker jag att jag beskrivit min dag ganska detaljerat så ska nog dra ner lite på
skrivandet för idag!

btw, sabrina, fresh prince, sjunde himlen, las vegas i följd på tv nu :D perfa!!

tjingaling!! puss på stjärten ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback