Emelie, 24 Januari

Lite smått seg dag då jag var tvungen att gå upp halv 8 och sedan när jag satt på bussen
så ringer jag ninni å kollar när vi börjar plugget å hon säger halv 1 ^ sug! men men
hade ändå inte kunnat gå upp senare då Emil började jobbet vid 9 ändå.. så jag började
traska hemåt och försov mig som alltid.. men men en vecka kan man vara slapp bara man
charmar lärarna tillräckligt nästa ;D

Ska snart börja dra mig iväg till jobbet.. inte mys alls då jag ikväll verkligen bara vill ligga
hemma med pojken min å mysa .. men men vad ska man göra =)

Jag har alltid tänk mig som en tjej som ALDRIG planerar saker men ändå är tyyp hela min
sommar fullbokad ^ Först å främst är ju de mitt sista sommarlov så man ska ju ta vara på
det ordentligt.. Men i af min sommar kommer se ut så här dock inte i ordning för som sagt
allt är inte planerat än (A)

Resa utomlands med några tjejkompisar
Göteborg
Gotland
Bilresa ner till Italien m. Camilla & company
Sedan fyller jag 18 =) trevlans dära!
Och i september blir det tatuering! (Lejon på axeln, vet ej vilken än dock.. )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback