onsdag

Tjolahoppsan!
Så sitter man och degar framför datorn igen (A) nej men väntar faktist bara på Emil som är i duschen :) sen ska vi kolla den där "nya" spiderman filmen som jag hört är DÖ TRIST! men men =) Idag har jag bara jobbat, jobbat å jobbat. haha lite kul igår, somnade vid 18 tiden och vakna inte förens imorse runt 7.. hade nämligen suttit uppe hela natten innan med lite tjejkompisar men det va mys! Den här veckan kommer däremot bli så jobbig! jag och mamma ska nämligen måla om hela vardagsrummet samt möblera om typ allt på TRE dagar.. inte kul. Men men bara å kämp på =) Sedan blir det ju 18års firande nästa vecka för min del =) samt jobba typ hela veckan.. haha

men nu måste jag kila iväg! ha det så fint :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback