Nattuggla

Såååååå himla död!! Suttit uppe och pluggat matte ett himla bra tag nu, jag förstår inte varför jag inte fattar den här skiten! Jag hade ju så himla lätt för matte förut men nu är det helt KAOS i min hjärna. Kanske är det också för att jag känner världspress påa tt jag måste klara av matten eftersom jag ska läsa C-kursen i trean.. men men!

Nu till roligare grejer, ska äntligen äntligen ÄNTLIGEN få träffa min älskling igen (senast vi sov tsm var natten till söndag) jag hoppas i af att det blir imorgon. Vilket det blir om jag får göra nästa matte prov nästa vecka istället. Annars får jag inte träffa honom förens på fredag och det vill vi ju nite ska hända. Och vad som händer på fredag är mer än ett frågetecken! Ska i af på älsklingens student klockan 14 sen mottagning vid 16 sen middag hos lizzan och nattis som fyller 18 vid 19 ungefär. Sen ska ju allt de packet ut på krogen å lalla lite och Emil kanske ska på skiva men eftersom jag fyller typ ALDRIG så måste jag stanna hemma.. haha får väl se hur det blir! Emil och jag kanske ska glida förbi patrick istället =)

I allafall så ska jag sy in min jävla klänning imorgon hemma hos Ninninoooor! Och såklart innan det skriva matteprov!

men nu borde jag glida till sängen PUSSPUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback