Coming up!

Måndag - skola och träffa E
Tisdag - skola och sedan fika med M!
Onsdag - skola och jobba - träffa E?
Torsdag - skola och följa me S på träning.
Fredag - skola sedan helg! - träffa E?
Lördag - helg!!! va med E.
Söndag - Jobba
Måndag - skola och växla pengar sedan tvätta - träffa E?
Tisdag - skola och Packa med H.
Onsdag - skola och träffa E
Torsdag - Irland med H =))

Jag är så duktig på att planera ibland :D haha men nånstans däremellan måste jag plugga(?) Fast har ju fredagen på mig i plugget också då vi endast har rest arbeten då =)) hihi

Kommentarer
Postat av: Alexandra

det va alldeles för mycket skola för min smak i din planering.... Tänker inte planera som du då ;) hihi! Ha en bra kväll!

Postat av: Anonym

oj så operslingt det blir när det svår M och P och H.

2007-11-04 @ 18:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback