dagen!

Så min dag började med en väckning vid 1 av E på mobilen. Efter det följde mcdonaldsmat sedan läkaren! Där fick jag andas in lite medel och ta lite adningsdryck grej haha! Jag har ingen aning om vad det är dock.. i af så fick jag både pencelin och några tabletter som ska tas 6ggr/ dag i 5 dagar ! hur kommer det gå? .. det är brustabletter haha jaja ! Får väl gå på nått sätt =)) I af imrogon fick jag inet jobba! Och självklart så svarar de inte på jobbet. Men jag har skickat sms till han man ska sjukanmäla sig hos och tänkte ringa klockan 6 imorgon bitti också!

Imorgon ska jag bara tat lugnt kanske plugga lite?.. ska till farsta med mamma och hämta ut medecinen bara också sen inget mer :D hihi

Får ju som sagt inte anstränga mig knappt gå i trappor(?) .. stört .. i af! jaja

Nu ska jag kolla på ett inspelat svensson svensson avsnitt från kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback