en lång dag

Min dag har varit ´sådära lagom intressant! Började med uppgång vid 7 gled till skolan vid halv 8! Efter det följde frukost på mcdonalds vid 9 sedan sickla! Tillbaka till skolan sedan hem och typ dega ;D mys! Efter det var det cheerleading och såklart får man ångest och vill upp och skutta och bara ja köra :D men ja, jag vet ju inte hur jag har det med tiden dära.. Tänkte avvakta och se så jag verkligen kan ge 110% annars är det ju inte kul för laget!

I af efter denne träning åkte jag och sofia hem! Vi tog en liten promenix från norra och stannade till på hemköp! Väldigt trevligt att ha någon att slöa omkring i en vanlig mataffär med! haha alla ska laltid stressa och jag köper då alltid fel saker men idag var jag duktig. Köpte majs och avokado istället för godis! mycket duktig tycker jag :D

Nu har jag ätit för någon timme sedan kollar som vanligt på Bones ;D hihi tänkte läsa lite om jag orkar, elelr måste ju rättare sagt! Men är så dö trött.. kanske blir sova snart? tänkte ställa klockan på 8 imorgon i af. Vill inte sova bort hela dagen även om jag börjar vid 1!

Kramis =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback