En tanke om vänner!

Satt och läste lite bloggar nyss och dem flesta skriver om vänner så jag började tänka till. Vilka växte man upp med vilka kommer man bli gammal med kommer det komma nya vänner som betyder så mkt som jag känner att mina vänner gör nu? eller vad kommer att hända? Så var ju sofia inne på msn också! Min allra äldsa vän! Kännt henne i 16 år och vet ni vad det sjuka är? Vi kommer fortfarande ihåg första gången vi träffades det är ju sjukt jag var fan två barre! haha men i af det var när vi bodde på gården brevid den som jag bor på idag jag bodde på loftbalkongen längst bort och hon bodde inne i trapphuset. Vi möttes på loftbalkongen och det var maj - juni nånstans där i af 1992. Så okej det är väl 16 års vänskap maj 2008! haha men i af det är inte det viktiga. Det är ju tufft elr fett me coolt ju! Jag menar henne är någon som jag säkert kommer umgås med när jag blir gamal skaffar kids etc för ja, vi lixom är och förblir vänner! och de är coolt :D att man kan veta någon som man i af kommer att åldras med!

Sen hoppas jag ju självklart att man kommer hålla ihop med dem vännerna jag har nu också! Men dock så förändras ju alla hela tiden så man kan ju inte förutse framtiden :)

Kommentarer
Postat av: Fia / Guldmedalj

:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback