En till skoldag avklarad.

Så kom jag hem för en stund sen. Så himla trött seg å ja allt vad man kan vara! Vet inte om jag ska sova först och städa sen eller städa först men det orkar jag inte.. i af inte nu! haha Ska vila får se om jag somnar :) Min bror har även han försovit sig idag och har typ inga fler lektioner så han ska väcka mig vid halv 3 snåret om jag skulle somna ;D Lär nog ändå inte kunna sova då jag slängt en massa saker på min säng och det är ljusare än någonsin i vardagsrummet haha! Vill ju ogärna inta min brors säng.. 

I af har för mig att ninni sa nånting om att ringa när hon kom hem .. men minns inte haha! Märker väl =)
Fick mail från lokalbussarna i v-ås idag också! haha ja den kostade bara 10 kr så :D haha! det är ju som gratis förfan! =)  och eftersom at tjag vill vara med emil precis innan jag åker så fixade jag även så att Emma tar mitt pass nästa onsdag så att jag får kramas en massa med min snutt!

Allt verkar bli strålande just nu =) hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback