Fördriva tiden.

Hmm ingen aning om vad jag ska göra nu! Är helt klar med allt eller njäe nästan ska ställa in damsugaren haha! I af har även ätit och tränat :) så nu är jag proppmätt! Blev inte världens träning idag.. men har ju som sagt helg nu så =) hihi

Tänkte börja att fixa mig vid fem alltså om en dryg kvart! Då har jag två timmar på mig och jag ska ju inte ens fixa frillan haha så kommer väl mest sitta framför tv:n skulle jag tro ;D Dock vet jag inte vad jag ska ha på mig.. Kanske eventuellt blir klänning! Men kommer ju frysa så himla mycket då.. haha så jag får se :) men det var längesen.. och vi kommer ju in direkt så kanske inte hinner frysa så mycket? Värre på hemvägen vill säga..

Nej kanske ska börja redan nu? så jag fördriver lite tid.. har så trist haha plus att mamma kommer säkert hem snart då kan jag hjälpa henne med maten osv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback