Gnällig!

Gud så jag är trött haha! Gick upp för nån dryg timme sedan men har bara legat i sängen och typ kollat upp i taket! SÅ trött. Hade världens magont inatt så kunde inte sova heller.. I af nu är jag uppe ska glida till skolan om några timmar orkar inte gå på första eller andra lektionen (A) Nej men första orkar jag inte gå på. Andra behöver vi inte gå på!

Så nu sitter jag och kollar "vakna med the voice" som vanligt och äter frulle! Blev mitt älsklingsbröd, ni vet sånt där konstigt fiberrikt fast ändå mjukt! Världsbäst uppfinning ju (A) haha i af sen havregrynsgröt, juice och té. Ska typ hälla i mig té idag så att min hals blir bra snart! Men jag får ju som sagt skylla mig själv på den fronten för att jag rökte! ..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback