Godmorgon

Heej allihopa! Skrev ingenting igår då E var här och ville inte sitta framför datan och hänga när vi ses! I af nu ligger han och sover haha! Själv dricker jag té ska även försöka få i mig någon mat. Tycker inte om frukost.. i af inte så här tidigt. Det kan vara mysigt men inte en måndag morgon haha! I af så ska jag nog äta lite köttgryta kanske (A) haha det är lätt att värma på samt är gott. Så får nog bli det =)

I af i dag ska jag som sagt möta madde och få mitt leg, växla pengar, tvätta samt plugga! Mycket att göra. Får se om jag hinner plugga lite innan jag möter madde typ :) sen bara läsa in allting ikväll.. i af det återstår att se!

Nu måste jag fixa mig hära ska ju glida om en halvtimme =)

Ha en trevlig måndag gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback