Heeeej typ alla? =))

Nu är jag hemma! vilket suger apa typ? Nej usch var inte kul att komma hem!

I af så har jag inte lagt upp några bilder då okej jag var lat! haha nej men sen typ sista dagen så funka faktiskt inte internet (A) men innan dess var jag bara lat! Ska försöka sammanfatta vår mini vecka kort i af =)

Torsdag - åkte dit en himla pirrig resa dock då jag inte flugit sen i somras! haha men det gick super :D Sen när vi äntligen var framme så fick vi träffa Matt och Vide riktigt trevliga typer! Efter de vart de typ käk och läggdags men verkligen inget som man kan klaga på! Riktigt mysigt det också :)

Fredag - wohoo jag går inte på pencelin längre! haha så vi köpte vin och typ söp? I af var riktigt jävla kul måste jag säga! Just det innan var vi vid några klippor.. jag och minne på namn? ja inte lika bra! haha i af var super nice där också! Måste ju göra nånting annat än att supa lixom =)

Lördag - inte lika kul! haha väldigt risig men vi drog oss i af iväg till deras stan och typ gick en jävligt massa! har jag för mig typ? haha i af denne kväll hade jag i af grymt super kul med Joels syster Vide =) ! Sen var det bara hopp i säng!

Söndag - usch usch och åter usch.. haha sååå sliten! intebara bakis utan halsont också! så det var en riktigt mysdag bara. Samt tog en vandring och kolla på ett mentalsjukhus - som var nedlagt! haha såg gyrmt läskigt ut konstiga former helt svart. Fönster överallt vilket några var öppna?! sen var det film :D och sova..

Måndag - Gick inte upp förän typ halv 12 eller nått sånt städade lite medens alla andra jobbade sedan var det soffpotatis som gällde! Sedan kom joel hem runt typ 4 tror jag haha då sov vi ännu mera super mys =) sen blev vi väckta vid halv 8 inte lika kul haha! Men de va ju bra de. Gick och handlade sedan hyrde film osv sen så käka vi typ å sen sov :D

Tisdag - Nej usch inge kul! får se.. vad hände idag! Åkte en massa buss och flyg osv. Spenderade ex antal timmar i london var av att jag köpte 2 nya underkläders set =) ett chockrosa, sååå tufft! haha sen ett rött =) var ju tvungen mitt förra är för litet och ja, det är ju ändå jul nu! haha

I af tänkte att ni söta gulliga läsar också ville veta attt det helt officiellt är slut emellan mig och E. Känns väldigt bra faktiskt.

Nej det var min lilla genomgång av veckan, bilder kommer sedan :) ska nog sova typ nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback