herregud!

Jag har ju som dem flesta vet astma! Och ja, jag hade problem som barn en gång i månaden ibland färre.. men nu har jag absolut inga problem alls! Förns inatt och idag då men aa vad de kan bero på är väl många olika faktorer. I af jag harj u haft det hela livet och har inte på något sätt förstått att de kan påverka ens vardag medens när jag läser om det så står det "man kan nästan leva ett normalt liv". Jag förstod ingenting för jag har inte kännt alls att astman påverkat mitt liv? Eller kanske bara jag som är konstig.. haha brukar ju sluta dära (A) nej men de skriver om att man ska ta medecin regelbundet och jag vet inte vad! Ofta jag tänker sitta och proppa i mig en massa medecin när jag mår helt friskt? Nej usch! Jag har levt helt underbart och jag rök(er)te ju tillochmed!! lite förvirrad blir man ju!

Iaf så jag ska sluta röka. Mår så dåligt av cigg nu mera tycker fan inte ens att det är gott längre! Nej nu blir det min taktik. En cigg om dagen OM jag verkligen måste. Inte så att jag ska röka bara för rökandet skull nej nej! Sedan om jag partar kan jag unna mig 5 cigg men då måste jag ha cigg kvar från veckan och inte gå och köpa bara för att parta! Sedan bestämde jag idag att jag ska börja Simma =) ni vet jag har ju klagat på vinter? ja de går ju inte att springa då haha! Så jag simamr nu under vintern och tar på mig löpardojjor till våren!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback