Jag är bara för lat!

Så kom hem från plugget för ett tag sedan. En nödvändig dag faktiskt.. nästan i af haha! Hade för första gången trevligt på engelskan samt att jag och min engelska lärare kom överens! Det är ju ett steg framåt! Visserligen smöra jag en ganska mycket (A) haha men vad gör man inte :D

Sen så tänkte jag gå och handla typ frukt innan jag gled hem för att jag var typ dö hungrig men ninni skulle till grillen så fick bli pommes! Och jag har ju kommit överens med mig själv om att inte äta en så massa onyttigt.

Nu tänkte jag däremot kolla på one three hill och göa lite magövningar! Vill inte ha min mage längre det ska förändras hihi. Ja jag vet alla tycker att jag är fjompig och typ störd som säger så för att jag är smal men jag ser faktiskt skillnad så :D haha! Har ju inte börjat med simningen ännu kom ju lixom nyss hem! Har lite halsont så tänkte vänta på att de va helt över vilket lär bli till nästa vecka.


Nej ska sluta lata mig och typ träna mage lite smått nu kanske?


Kram


Kommentarer
Postat av: johanna

vad skulle du vilja ha för tryckpå en t-shirt? lämna gärna en kommentar med tips i min blogg
ha det bra:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback