LYCKA!

Vet ni? Jag mår super, så där super ni vet bara helt jävla super! Så himla glad och positiv jag till och med till skolan! Ska sätta mig och plugga snart. Blir nog inge träna idag är haha ja lite sliten som sagt! Men plugga blir de :D Ska ju plugga engelska och jag älskar engelska, prata läsa skriva ja ALLT helt underbart de med. Tillochmed jag och min lärare börjar komma överens smörade ju som fan i torsdags haha :D Har prov på tisdag ska bli grymt kul. Ska läsa 5 texter sen typ jämnföra osv och det är ju inte bara vanliga texter utan dem är lite äldre så de blir en liten utmaning :D det är kul!

Sen ska jag väl börja kika lite på historia arbetet som min lärare vill ha in innan jul det är lixom HELA historia A kursen haha men hoppas de är lätt :D

Och vet ni vad? Var ju på saco mässan igår! VAD SKA JAG BLI? Gud haha har ju alltid velat bli fastighetsmäklare men den marknaden är typ FULL så nu lutare det åt sjuksköterska, internationell ekonomi eller polis! Ja, jag vet polis coolt va? :D haha skulle vara super kul faktiskt. Men skulle jag plugga ekonomi skulle det lixom vara 4 år var av ett i New york, ett i london ett i milano och sen praktik! Fatta kul? helt jävla mys :D ska läsa mera, ska ju inte plugga vidare direkt så får väl se vad det blir! Resa blir det först i af :D europa och sedan världen.

Nej nu måste jag sätta igång att läsa! Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback