Mätt och belåten!

Nu har jag ätit kebab! MUMS :D älskar mat =)) finns nog faktiskt ingen mat som jag inte tycker om :O eller jo! blodpudding det är riktigt förlåt men vidrigt. Men det kallar jag inte mat heller det är typ .. blodplättar? eller dylikt haha! I af en annan sak jag bestämt mig för att spara ut mina naglar! Ska kirra fransk manikyr osv :D ska bli nice! Nej men så trött på at tinte ha några naglar haha! Vill ju ha mina lååååånga röda stilrena :D precis som förr!

En annan sak jag lärde mig idag var att mina minnen förtränger sig haha! Jag hade helt glömt bort vissa saker haha i af när vi åker till irland om 2 veckor exakt! Så lär det bli en jävla massa snack om minnen :D haha!! Det kommer bli suuuper kul i af :D bara resan dit är ju fan en hel jävla resa!

Nej nu ska jag typ bada kanske eller ja, i af lämna datorn ifred! haha

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback