Michaela!

Blir ingen skola idag USCH FÖR MMIN HALS! haha blir så sur. har ingen ork för att halsen ska krångla varje dag.... ska operera bort mina halsmandlar efter julen. Måste bara ta mig tilll läkaren och få tid osv.. orkar inte ha det såhär längre men men!

Idag så blir det först att möta michela i stan runt 11 snåret! Blir till att köpa dem där nya halstabletterna, nu får vi se om de funkar! Skulle ju vara super :D Sen ska jag även köpa något till mig själv.. (A) visst jag vet är ju egentligen pank! Men har ju i af 2000 på kontot och har ändå köpt klart alla mina julklappisar så! Egentligen är det ju bara att jag skjuter fram min skuld till mamma. Men hon bryr sig ikke då dem ska gå till vår resa ändå bara så behöver inte betala tillbaka förän maj typ :D hihi (A)

Funtar på att hitta någon söt korsett då min inte finns längre! Eller bara någon fin kofta.. lär väl sluta med att man kommer hem med båda två eller ingenting alls! ..

Nej ska hälla i mig mer té och mysa med min varma vete kudde haha!

Kommentarer
Postat av: Michaela

Halstabletterna var ju kanske inte dom godaste hahaha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback