Onsdag =)

Såå var jag hemma efter en sån där 17 minutersdag i skolan :) var bara tvugna att skriva på ett papper sen kunde vi gå (A) haha! Nödvändigt väl? .. I af så drog jag med ninni till forum och käka lunch. Fick bli nachos med deras cheddardipp :D mums (A) hihi kände verkligen inte för mat konstig jag vet haha! Men i af kollade runt lite på glas. Funtar på att köpa lite fler till min serie.. men kanske får vänta till efter jul =) måste ju köpa julklappisar nu :D fick bara ut 2500 typ för dem inte har tagit in mina sjuklönedagar usch! så hade bara jobbat 6 typ eller nått sånt :( buhu!
I af nu när jag kommit hem för nån timme sedan iförsig (A) haha tänkte jag packa upp, lägga ned hannas saker i nån papppåse som är lite lättare att bära med kläder sen typ ge den till mamam för jag ska ju glida över till ninni sen! kolla fotbollen med henne och mickan =) MYS har massa att prata om ju! massa skvaller och allmänt skitsnack haha! ska bli så kul. Ska väl ladda med chips dock inge godis då jag har druckit massor med cola på sistonde och det är ju ändå inte helg (A) hihi !

Har också laddat in lite bilder på bilddagboken nu:) väntar på hannas också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback