Post?

Hörde posten komma men när jag kommer ut i hallen ligger där bara två fjuttiga papper ungefär! Det ena var visseligen ett brev från laredoute om att man får 25% på 4 varor.. jahapp då var man där igen.. Nej jag ska inte lockas in på sidan för skulle jag köpa något därifrån nu ska det vara julklappar! och jag kan ju inte köpa kläder än till min mamma eller bror =) Så det får vänta!

Hmm vet inte när jag ska börja röra mig. Orkar inte skolan idag har alldeles för ont och alvedonen är SLUT helt SLUT orka! haha nej men måste ju till apoteket innan 7 i af och innan det måste jag till jobbet och hämta passet.. men åker väl så jag är på jobbet runt halv 7 snåret så är det bara att ta en promenix till forum och apoteket och sedan tillbaka till jobbet! Usch va jobbigt de låter vill ju bara ligga hemma hela kvällen och hälla i mig en massa té!! Vill ju förfan bli firsk nu!

Nej så jag tjatar. kanske borde ringa tandläkaren instället? boka tid fixa och kolla vad det är med mina stackars tänder!!

Ja får väl bli det, tandläkaren.. men frågan är om jag kan få någon tid då mitt schema innan Irland är smockat.. får väl tjocka in en tid nånstans emellan =) det löser sgi! bara att vara positiv :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback