skola!

Jajamensan! Skola imorgon känns faktiskt bra konstigt nog.. känns som att jag inte varit där på evigheter för denna vecka har varit som en evighet! haha :D i af så har jag kort dag vilket är skönt =) slutar redna vid halv 12 =)) hihi kasnke tar en tripp till stan och köper de inför irland eller så får de bli nästa måndag. Har ju bara tid på måndagar haha! får se :) orkari nte planera. Lär ändå sluta med direkt hem till soffan sova lite sen kommer E hit vid halv 5 tiden och väcker mig =))

Ska i af upp om 5 timmar så borde nog sova.. eller i af försöka. Det är ju ändå bara skit på tv:n !! haha

Så, blir nog att försöka sova :) ska prata klart lite med folket bara! Sen så blir de skönhetssömn till mig :D hihi

God natt, PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback