Tattoooo =)

Har länge funderat på att tatuera mig och ja det ska väl bli ett lejon typ på skuldran/ axeln! Men jag vet inte jag vill ha en ödla också ni vet nere vid magen där vi jymsken nästa? .. Men känns som att jag kommer se ut som en djurpark då haha! Nej men lejon och ödla kasnke blir för mycket.. även om de sitter en väldans bra bit ifrån varandra?.. Får nog tänka lite mer på det. Ska ändå börja med lejonet :) Hittade en bild idag som påminde om de jag skulle ha! Det ska inte vara någon bakgrund såklart och ansiktet på lejonet ska väl vara lite mer sötare samt behagligt haha! Men den ska stå på de sättet typ.. 
 


Ödlan skulle däremot vara en leopardgecko :D älskar dem! Hade ju tre stycken och skulle mer än gärna ha dem inristade på mig men dem är ju inte kvar hos mig längre så får nöja mig med en avbildning av en vanlig geckoödla :)


Kommentarer
Postat av: S

Jaa ett lejon skulle nog passa! Jag vill också ha en sån, eller en tiger. Fast jag ska vänta liite till med att tatuera mig..aja ha det bra


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback