uppdatering

Okej såhär var det! jag och emil bråkade hur mycket som helst och som ni alla förstår så vill ingen ha ett sådant förhållande! Och på det tappa jag helt känslorna och han betedde sig som världens idiot! och sen så finns det ju kansek sådär massa fler sötnosar ute i världen och en kanske lite sötare haha! MEN i af inga fler frågor om det =)

Något mer kul är ju att Sverige är vidare till EM? det är ju nice ;D hihi sen så att min räkning i af hamnade på under tusenlappen! även det riktigt kul :D sen så att min mamma tycker att jag är typ sjuk som skickar 1500 sms i månaden är ju en annan femma haha!

Just det har även hittat min nyårsklänning! tror jag i af =) jätte sööt :D bild finns längre ner. Den kommer ifrån bikbok och finns även i svart kostar 800 för er som undrar!

Några bilder från irland ligger även uppe på min bd
emelie89a så bara att kolla där :) men väntar fortfarande på bilder från H så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback