USA

Ååå jag vill vill vill!!! Orkar inte med skolan längre vill bara flyga dit å LEVA! Skulle vara så suuuper kul :D kollade upp lite priser att bo på hotell då i 33 dagar samt flyg skulle gå på ca 35 tusen :D fatta nice!! En av mina drömmar helt klart. Egentligen borde man kanske hitta någon vän och hooka upp me den å bo hos den? skulle bli ca 25 tusen billigare i af! haha

Men jag får se, än så länge har jag ju inte råd! Men snart är plugget över då blir det en massa jobb och en massa sparande. Ska bli så himla kul. Sen så slutar ju E efter ett år me sin skola också! Så då kan jag ju försöka få me mig honom till USA vilket är typ omöjligt? haha! Men jag har en tendens att kunna övertala :D Förstå att bara vara där å aa MUMS haha helt uppspelt!

Och nu är det inte långt kvar tills sex and the city filmen kommer ut :D Ännu mer ty MUMS! Älskar den serien. Haha jag låter som ett litet barn på julafton nu känns det som!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback