vänskap

En av mina vänner heter Johan. Han är en väldigt snäll plutt. Han har världens finaste son som fyllde 2 för inte så längesen! Och mamman där är så himla söt och gullig! Men i af min vän johan är som sagt en snäll plutt. Och ja jag saknar honom så SJUKT mkt. Förut så försvann han ut och in i mitt liv som typ ett dragspel och det var typ väldigt jobbigt! Haha minns så sjuuukt bra första gången vi sågs. Egentligen var nog den där kyssen ett misstag haha men ingen av oss bryr sig ju om den nu när vi fått en så fin vänskap. I af nu har han flyttat hem till Sverige igen vilket känns väldigt skönt. Dock har jag inte tagit mig tiden som jag borde gjort att träffat honom och umgåts. Kanske var jag rädd för att han skulel flytta tillbaka till chile och allt bara skulle göra så där jobbigt ont igen?

I af, jag har mina vänner som står mig så nära inpå hjärtat. Ni vet alla vilka ni är och jag säger det här alldeles för få gånger. Men jag älskar er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback