Åsnedag!

Så var man ÄNTLIGEN hemma usch vad jag hatar att jobba! Rena rama helvettet fyfan haha nej då men hemskt är det i af =) Tänkte gå och möta Eleonor på en cigg snart sedan hoppa in i duschen! sen ska jag ju upp klockan 6 å gå till skolan! Usch.. har ju tre timmar hål efter första lektionen vilket suger för att man kan ju egentligen skippa den lektionen och typ .. sova? :D haha nej men måste gå.. jaja! Får väl se till att ta mig upp för sen blir det att ta ut pengar som ska till mamam vilket också suger! oj vilken trist dag :D haha i af så efter det kan man ju dra hem och plugga! inte kul heller men men! SEN så kan man dö i soffan med en kopp varmt te och kolla på något mysprogram och sova! Sen så är det ÄNTLIGEN fredag. Ska bli jätte kul faktist! längtar nog mest efter mitt himla vin haha! Ska bli jätte gott faktiskt och trevligt att träffa alla! Sen så får jag äntligen sova ut på lördag också. JIPPIE FÖR HELGEN!

Nej men matchen är slut nu om kanske några minuter :D Så ska ta på mig lite varmare kläder och kila iväg till ninni! hihi

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback